فنی حرفه ای و کاردانش

سرگروه های آموزشی استان گلستان

فنی حرفه ای و کاردانش

سرگروه های آموزشی استان گلستان

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر بین هنرآموزان رشته های هنر در شاخه فنی و حرفه ای و شاخه کاردانش، استان گلستان ایجاد شده است.
بازدید کنندگان می توانند با درج نظرات و پیشنهاد های خود در این هدف سهیم باشند.
روزهای حضور در مرکز: یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه
شماره تماس: 32158640-017
ایمیل: art.group.golestan@gmail.com
آقایان: فرخی، صحتی، خانم ها: یازرلو، عرب احمدی، سلیمانی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

۰

نشست تخصصی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

طی نشست تخصصی که در تاریخ 23 آبان ماه 1396 توسط ریاست محترم فنی حرفه ای و کاردانش استان جناب آقای مهندس زارع و کارشناس فنی حرفه ای سرکار خانم قره داغی در جمع سرگروه های آموزشی استانی رشته های هنرهای تجسمی و نمایشی و صنایع دستی صورت پذیرفت. نکاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که به شرح ذیل بیان می شود:

در این جلسه مهندس زارع  با توجه برنامه ریزی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و پیوستگی ساعات دروس کارگاهی تاکید ورزیدند و خواستار ارائه گزارش بازدیدهای سرگروه های آموزشی به اداره کل شدند. ضمنا مواردی را بر توجه و اهمیت آموزش مبتنی بر کارآفرینی و فعالیت در حوزه استارت آپ ها مبتنی بر فناوری جلب کرده و هم نیازسنجی بازار کار و هدایت و رهبری فکری هنرجویان مبنی بر ارائه توانمندی­های خود در جهت ورود به بازار کار و ارائه خلاقیت های نوآورانه و تولید محور ایراد کردند.

از موارد دیگری که در این جلسه مطرح شد؛ توجه به اردوهای علمی و تفریحی و برنامه ریزی مناسب جهت ایجاد نشاط موازی با آموزش های مربوط به درس برای هنرجویان و برکزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقا سطح آگاهی و توان علمی هنرآموزان مطرح شد. ضمنا در نظر گرفته شد سرگروه های آموزشی با بررسی سنوات همکاران تخصصی از وضعیت زمان بازنشستگی هنرآموزان با سابقه تهیه و در اختیار کارشناسی قرار دهند تا در جهت برنامه ریزی سال های آتی مشکلی حاصل نشود. همچنین خواسته شد سرگروه ها به برنامه عملیاتی مدارس توجه ویژه نمایند.

در این جلسه سرگروه های استانی نیز مواردی را متذکر شدند که عبارتند از:

1-                توجه به وضعیت تجهیزات هنرستا ن ها  و پیگیری جهت حمایت و تقویت آنها و هموار نمودن زمینه های تجهیز سریعتر مدارس خصوصا رشته های جدید

2-                مشورت و تبادل نظر با سرگروه های آموزشی در رابطه با سازماندهی سالانه همکاران دروس تخصصی جهت بهبود کیفیت روند آموزشی هنرستان های سطح استان

3-                توج به ارائه گزارشات سرگروه ها در بازدید از مدارس و توجه ویژه به وضعیت رشته هایی که به صورت برون سپاری اداره می شوند.


                        


۹۶/۰۹/۰۹
سرگروه آموزشی صنایع دستی

نشست تخصصی

کارشناس فنی حرفه ای و کاردانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">